Mokymas įmonėms
Lektorė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapital... Daugiau »
Priklausomai nuo organizacijos veiklos, prekės / paslaugos specifikos rekomenduojama pasirinkti vieną iš šių mokymo programų: I programa. Efektyvi prezentacija auditorijai; II programa. Prezentacija individualiai bendraujant su prekės/paslaugos pirkėju asmeninio pardavimo metu.
I programa. Efektyvi prezentacija auditorijai
1. Pirmojo įspūdžio svarba. - Kokio lektoriaus nesiklausoma: dažniausios klaidos; - Tinkamo įvaizdžio kūrimas; - Kaip įveikti auditorijos baimę ir pasitikėti savimi: psichologinės rekomendacijos. 2. Pasiruošimas prezentacijai. - Kalbos plano parengimas; - Pradžia: sudominti. Įvadinės dalies specifika; - Pagrindinė prezentacijos dalis: informuoti. Esminių punktų išdėstymas: chronologinė tvarka, teminis metodas, palyginimų metodas, priežasties-pasekmės metodas ir kt. metodai; - Pabaiga: įtvirtinti ir palikti įspūdį. 3. Minčių žemėlapio metodas. 4. Patalpos parengimas prezentacijai. 5. Prezentacijos vedimas. 6. Kaip įeiti į auditoriją, prisistatyti ir pradėti? Dažniausios klaidos. 7. Bendravimo su auditorija ypatumai, vieša kalba: - Nežodiniai aspektai, bendraujant su auditorija: mimika, gestai, kūno padėtis; - Klausytojų dėmesys ir kaip jį valdyti: įvairūs metodai; - Klausytojų atmintis: svarbiausi dėsningumai ir kaip jais pasinaudoti; - Humoras; - Tinkamo klausymosi ir atsakymų į klausimus taisyklės. Reakcija į replikas; - Sunkių klausytojų tipai ir kaip reaguoti; - Kaip elgtis netikėtose situacijose: auditorijoje per karšta; sugenda technika, ir pan.; 8. Skaidrių rengimas, vizualaus informacijos pateikimo principai: - Fonas, spalvų parinkimas, šriftai, jų dydžiai; - Vaizdų, animacijos parinkimas, grafikų, diagramų naudojimas ir kt.; - Skaidrių kiekis ir laiko valdymas; 9. Verčiamų lapų stovas: rekomendacijos naudojimui.
II programa. Prezentacija individualiai bendraujant su prekės / paslaugos pirkėju asmeninio pardavimo metu.
Ši programa parengiama pirmosios programos pagrindu į ją įtraukiant papildomus aspektus: 1. Ką reiškia mokėti save pristatyti? Kūno kalbos ir žodžio tarpusavio sąveika prisistatymo metu; 2. Kalbėjimo ypatumai. Informacijos perteikimo tikslumas; 3. Aktyvus klausymasis; 4. Klausimų uždavimų menas. Kliento poreikių nustatymas; 5. Tikėjimas produktu, pasitikėjimas savimi; 6. Prekės / paslaugos prezentavimas: - Informacijos teikimo struktūra, turinys, stilius, išorės faktoriai, situacijos valdymas; - Prezentavimo metodai: stiprėjimo, priežastis – pasekmė ir t. t.; - Argumentavimo technikos (įrodanti argumentacija ir kontrargumentavimas, spekuliatyvi argumentacija), argumentų teikimo tvarka ir dažniausios klaidos; - Pastabos ir prieštaravimai, prieštaravimų neutralizavimas; - Bendras pasipriešinimo įveikimo algoritmas; 7. Atsakymų į keblius klausimus technikos.
Pastaba: pateiktos mokymo programos koreguojamos, adaptuojamos kliento poreikiams.
Lietuvių
Registruotis ir papildomos informacijos galite teirautis žemiau nurodytais kontaktais.
Telefonas: 868736287 El.paštas: palmira@personalogrupe.lt