MB "Investuok į save" |
Tikslinės grupės aprašymas:
Pardavimų vadybininkai, pardavimų vadovai
Tikslas ir siekiamas rezultatas:
Tipiniuose pardavimų seminaruose vadybininkai yra mokomi suprasti ir valdyti pardavimo procesą bei įvairių pardavimo technikų: kaip kalbėti telefonu, kokia turi būti vizito pas klientą eiga, kaip vesti derybas.
Tačiau pardavimo technikos nėra veiksmingos, jei pardavimų vadybininkas nesuvokia ir nevaldo viso komunikacijos srauto: laikysenos, gestų, akių kontakto, balso intonacijų ir kitų neverbalinės kalbos parametrų. O juk būtent iš kūno kalbos klientas dažniausiai sprendžia, ar patikėti vadybininko žodžiais.
Pardavimų mokymuose ištreniruota pardavimų technika be profesionalaus komunikavimo igūdžių antrodo dirbtinai ir nenatūraliai, veikia panašiai, kaip nesuteptas variklis.
Akivaizdu, kad komerciniuose pasiūlymuose ir vadybininko kalboje visada yra minimos frazės "tinkamas produktas", "patikima firma", "gera kokybė" ir panašiai. Klientas nieko kito ir nesitiki išgirsti. Bendraudamas, klientas stebi KAIP vadybininkas visa tai iškomunikuoja ir pagal tai sudaro galutinę nuomonę, kaip interpretuoti gautą informaciją.
Pardavimų vadybininkas, o tiksliau visas iš jo išeinantis komunikacijos srautas, turi būti "daiktiniu įrodymu", kad pasiūlyme pateikta informacija yra teisinga ir ja galima tikėti.
Šių mokymų pagrindinis tikslas yra išmokyti pardavimų vadybininkus, kaip efektyviai komunikuoti, kaip stiprinti klientui daromą įtaką bei padidinti pardavimų technikų efektyvumą.
Seminaro metu sužinosite
Mokymų programa:
- iš ko susideda informacijos (komunikavimo) srautas? Pagrindiniai kalbos technikos parametrai;
- komunikavimo energetika – kaip ją valdyti siekiant pritraukti ir išlaikyti pašnekovų dėmesį?
- improvizacija bendraujant – kaip lengvai užmegztį ir palaikyti pokalbį?
- stovėsena prezentacijos (bendravimo) metu;
- jaudulio valdymo metodai;
- emocijų išreiškimas ir valdymas;
- gestai: gestų „video kanalo“ panaudojimas išreiškiant mintis ir stiprnant įtaką klientams;
- akių kontaktas;
- komunikavimas poroje – kokie yra niuansai, kai bendraujame su klientu dviese?
- klausimų/atsakymų proceso valdymas. Kaip atsakyti į sunkius, provokuojančius klausimus?
- kaip daroma įtaka? Būtinos sąlygos ir pagrindinės įtakos darymo technikos;
- metapranešimas: kaip kalba mūsų kūnas? Kuo labiausiai tiki klientas?
- metaprogramos – žmonių mąstymo, informacijos priėmimo, sprendimų priėmimo būdai. Kaip tai panaudoti darant įtaką klientui?
- efektyvios prezentacijos struktūra;
- efektyvi komunikacija ir įtaiga nuotoliniu būdu (retorinia niuansai, aparatūriniai/techniniai sprendimai).
Kontaktai
Valdemar Chmielevski, valdas@investuokisave.lt; (8-685) 35 874
Pobūdis | Atviri mokymai |
---|---|
Pradžia | 2024-04-23 |
Pabaiga | 2024-04-24 |
Trukmė | 16 akademinų valandų |
Šalis | Lietuva |
Kalba | Lietuvių |
Mokymų sritys | Pardavimai, Prekyba |
Profesijos | Pardavėjams, Prekybos agentams, Produktų vadovams, Produktų vadybininkams, Vadybininkams, Prekybininkams, Pardavimų vadovams |
Kaina EUR (be PVM) | 290.00 EUR |