Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Komunikacija ir sudėtingų klientų aptarnavimas: kaip rasti bendrą kalbą ir spręsti konfliktus

Lektoriai:
Mini Eglė Masalskienė

Lektorė turi ilgametę patirtį vedant mokymus temomis: psichologinis laiko valdymas, klientų įtakojimas, naudojant įvairius įtikinimo metodus, v... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

1. Klientų aptarnavimo specialisto kompetencijų žemėlapis: žinios, įgūdžiai ir nuostatos. Sunkumai ir iššūkiai, su kuriais susiduria skambučių centro darbuotojai.

2. Pozityvus ir pagarbus santykis pokalbyje su klientu – konfliktų prevencija. Santykio “Aš OK – Tu OK” formavimas ir palaikymas bendraujant telefonu.

3. Klientų psichologiniai tipai (charakterio, įsitikinimų ir elgesio įpročių skirtumai) ir skirtingo elgesio pokalbio metu su skirtingais žmonėmis modeliavimas. Neadekvačiai reaguojantys ir besielgiantys asmenys, ir kaip su jais kalbėti.

4. Jei konfliktas bręsta arba jau “atsitiko”… Kliento ir savo (darbuotojo) emocijų valdymas įtemptų situacijų metu.

6. Nepagrįsti klientų reikalavimai ir tinkamų atsakymų į juos pateikimas. Konkrečių situacijų analizė ir pokalbių modeliavimas.

7. Mokymų apibendrinimas.

Kalba

Lietuvių


Mokymų sritysPardavimai, Personalas, Administravimas, Personalo valdymas, Aktyvus pardavimas
ProfesijosVisiems
Data2019-06-28
Trukmė6 ak.val.
Šalis, MiestasLietuva, Klaipėda
AdresasViešbutis „Navalis“, H.Manto g. 23, Klaipėda
Kontaktai8 671 13383
Kaina EUR (be PVM)85.00 EUR
Akcijos sąlygosDalyvaujant daugiau nei vienam atstovui iš tos pačios organizacijos, kiekvienam dalyviui taikoma papildoma 10 Eur nuolaida mokymų kainai!
Nuorodahttps://www.ziniucentras.lt/produktas/komunikacija-ir-sudetingu-klientu-aptarnavimas-kaip-rasti-bendra-kalba-ir-spresti-konfliktus-2/
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams