Mokymas įmonėms
PAGRINDINĖS TEMOS: Klientų aptarnavimo tvarka. Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos. „Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Profesionalaus klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimas. Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo? Bendravimo su klientu procesas. „Auksinių“ klausimų penketukas. Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą? „Sunkūs“ klientai – didieji ugdytojai. Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose. Ką darysime kitaip, kad dirbtume efektyviau ir jaustumės geriau?
MOKYMŲ METODAI: - Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai; - Atliktų užduočių analizė, diskusijos. - Videotreniruotė.
Lietuvių, Anglų
UAB „Judruma“ – konsultacinė įmonė, teikianti profesionalias personalo valdymo paslaugas organizacijoms. Su ž...
MOKYMŲ PROGRAMA SKIRTA: darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ir paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei operatyviai spręsti konfliktines situacijas.