Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



SVETINGUMAS KAVINĖJE, RESTORANE, SVEČIŲ NAMUOSE

Mokymas įmonėms

Lektoriai:
Rsz_1aj Alvyda Jasilionytė

Alvyda Jasilionytė, knygų "Dalykinės išvaizdos vadovas", "Kaip elgtis teatre", "Kaip elgtis prie stalo" autorė, į... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Aptarnavimo rekomendacijos priimantiems svečius restorane, kavinėje, bare, svečių namuose. Seminare sužinosite dėmesingo aptarnavimo detales nuo sutikimo iki išlydėjimo.Gausite atsakymus į jums dažniausiai iškylančius klausimus, susijusius su aptarnavimu kavinėje ar restorane. Atrodo, kad dėmesingai aptarnauti yra paprasta ir jokių žinių nereikia. Tiesiog sutarei su darbdaviu ar sugalvoji, įsteigsiu įmonę ir jau viskas savaime klostysis. Šioje veikloje reikia patikrinti save, ar tikrai, tai tavo sritis, o jei tai trumpalaikis darbas, tai atlikti jį, kaip galima geriau. Nuo to priklausys įstaigos įvaizdis, reputacija, lankytojų skaičius ir jūsų arbatpinigiai. Vasaros metu dažniausiai yra lauko staliukai ir viduje esantys staliukai. Visi atvykę svečiai turi būti vienodai gerai aptarnauti. Malonus ir dėmesingas, neskubantis ir neskubinantis aptarnavimas, skanus ir kokybiškas maistas, jauki aplinka, skatina sugrįžti vėl ir vėl. Svetingumo verslas gyvuoja tūkstantmečius. Šio verslo pagrindinė veiklos kryptis, kaip ir anksčiau, taip ir dabar liko ta pati, atliepti lankytojų, svečių, poreikius ir jiems pasitarnauti. Kai žmogus gauna tai, ko jis nori, jis būtinai suteiks jums,

8 a. val. seminaras, 9:00 – 16:30

09:00 -10:30 SVEIKINAME PRISIJUNGUS PRIE SVETINGUMO VERSLO SEKTORIAUS

Svetingumas – dėmesingo aptarnavimo menas
Lankytojų aptarnavimo principai
Etika svetingumo versle
Organizacijos filosofija
Mūsų įsipareigojimas klientui
Vidinė organizacijos tvarka
Išvaizda
Uniforma
Aprangos klaidos

Kavos pertrauka
10:45 -12:15 KLIENTO SUTIKIMAS
Sutikimo etiketas
Svečių sutikimo etapai
Rezervacijų priėmimas ir patvirtinimas
Atsiliepimas telefonu
Profesionalus etiketas
Klientų tipai

Pietūs
13:15 -14:45 APTARNAVIMO ETIKETAS
Aptarnavimo etiketas
Žmonių su negalia aptarnavimas
Prioritetai
Aptarnavimo standartai, metodika ir patarimai:
Stalo serviruotė
Kava ir arbata
Švediško stalo aptarnavimas
Protokolinis aptarnavimas

Kavos pertrauka
15:00 -16:30 KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖ
Kokybiškas, orientuotas į klientą, aptarnavimas
Dažniausios aptarnavimo klaidos
Priežastys, dėl kurių svečiai gali negrįžti. Stenkitės to išvengti ...
Taip ir ne
Patarimai

Metodika: diskusijos, vizualinių pavyzdžių analizė, video analizė, darbas porose, praktinės užduotys.
Seminaro dalyviai gaus išsamų seminarą, užrašus ir praktinius patarimus. UAB AJ IMAGE GROUP sertifikatus.

Alvyda Jasilionytė, sertifikuota London Image Institute, AICI (The Association of Image consultant International) FLC, įvaizdžio konsultantė-trenerė, meno kuratorė, lektorė, knygų autorė, turinti 24 m. profesinės veiklos patirtį. Vedė seminarus ir rengė aptarnavimo gidus restoranų, bankų, informacinių centrų, parduotuvių, salonų darbuotojams. Dėstė Verslo vadybos akademijoje (dabar K. Simonavičiaus universitetas) Verslo etiką lietuvių ir anglų k. Dėsto Vilniaus dailės akademijos (VDA) Kostiumo katedroje kursą „Pažangi mada“, VDA UNESCO Kultūros vadybos ir kultūros politikos katedroje „Organizacijos įvaizdžio kūrimą“, prisidėjo rengiant Įvaizdžio stilisto programą MARKO (Marijampolės kolegija) ir dėstė šiuos dalykus: „Garderobo formavimo pagrindai“, „Protokolo ir etiketo pagrindai“, „Socialiniai vaidmenys ir darbas su klientais“.
Veda seminarus dalykinio etiketo ir protokolo, organizacijos įvaizdžio formavimo, profesionalios išvaizdos, svetingumo ir dėmesingo aptarnavimo, prisistatymo ir bendravimo temomis valstybinio sektoriaus ir privačių įmonių darbuotojams. Konsultuoja ir pataria stiliaus, įvaizdžio ir profesinės karjeros klausimais. Daugelio TV laidų viešnia, straipsnių autorė, lektorė, filantropinės iniciatyvos pradininkė „Mandagumas – svarbus“. Knygų „Dalykinės išvaizdos vadovas“, „Kaip elgtis teatre“, „Kaip elgtis prie stalo“ ir mini siužetų „Kaip elgtis gatvėje“, „Kaip elgtis transporte“ autorė. Daugiau informacijos rasite internete adresu: www.alvyda.com

REGISTRUOKITE DABAR: aj@alvyda.com

Už dalyvavimą seminare: SVETINGUMAS IR DĖMESINGAS APTARNAVIMAS KAVINĖJE, RESTORANE, SVEČIŲ NAMUOSE
„AJ IMAGE GROUP“, UAB
Į. K. 301022579
Ne PVM mokėtoja
Sąskaitos banke Nr. LT857300010102793209
Adresas: Verkių 5a - 52, Vilnius;
Tel.: 8 5 273 1035; 86 87 33 462

Iki malonaus susitikimo!
Alvyda Jasilionytė
M. +370 687 33 462
Skyp: +370 687 33 462
www.alvyda.com
aj@alvyda.com

Kalba

Lietuvių

Organizatorius

ALVYDA JASILIONYTE

ALVYDA JASILIONYTE

Alvyda Jasilionytė, sertifikuota London Image Institute, AICI (The Association of Image consultant International) FLC, ...


Tikslinės grupės aprašymas

Kavinių, svečių namų, viešbučių ir restoranų darbuotojams

Mokymų sritysPaslaugos, Klientų aptarnavimas
ProfesijosRestorano administratoriams
PradžiaDerinama pagal poreikį
PabaigaDerinama pagal poreikį
Trukmė8 A.VAL.
Šalis, MiestasLietuva, Visoje Lietuvoje
AdresasJūsų pasirinktoje vietoje.
Kaina EUR (be PVM)Kaina derinama individualiai
Nuorodahttps://www.alvyda.com/produktas/svetingumas-kavineje-restorane-sveciu-namuose/
FailasAJ-SVETINGUMAS_KAVINEJE_RESTORANE_SVECIU_NAMUOSE.pdf
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams