Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Periodiniai veiklos vertinimo ir motyvavimo pokalbiai

Lektoriai:
Mini Aistė Mažeikienė

Verslo praktikė, organizacijų psichologė. Remdamasi įvairių organizacijų ir savo asmenine patirtimi, apibendrina praktines žinias bei padės r... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

I. Vertinimo kriterijų nustatymo ir aprašymo metodai. Praktika.
Žmonių reakcijos į pokyčius: psichologija ir statistika.

II. Įvertinimo pokalbio tikslai ir vertė vadovui, specialistui, organizacijai.
Praktinė užduotis: įvertinimo pokalbis: „už“ ir „prieš“.
„Mitai“ apie metinį vertinimo pokalbį. Mitų ir pasipriešinimo („Pagaliau mane įvertins tinkamai ir pakels algą“, „Nieko iš to nebus, niekas nepasikeis“ įveikimas).
Tiesiogiai pavaldžių darbuotojų supažindinimas su įvertinimo pokalbio nauda.
Įvertinimo pokalbio tikslai, svarba ir nauda veiklos valdymo kontekste.
Vadovo atsakomybė. Pavaldinio atsakomybė.

III. Įvertinimo pokalbio struktūra ir atlikimas:
1. Išankstinis darbuotojų informavimas apie pokalbį: kas, kur, kada?
2. Pasiruošimas pokalbiui. Vidiniai vertintojo trukdžiai.
Praktika vadovui: darbuotojo veiklos apžvalga. Pasiruošimas pokalbiui.
Ką daryti tais atvejais, kai „nieko gero“ arba kai „viskas gerai“?
Tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas.
3. Pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas.
Situacijos kontrolė: netikėtų reakcijų bei klausimų suvaldymas.
4. Praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui.
Pokalbio valdymo priemonės. Į ką atkreipti dėmesį, aptariant nepasitenkinimą darbuotoju?
5. Būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas. Tikslų formulavimas.
6. Pokalbio eiga ir užbaigimas susitarimais
Pokalbio vedimo ir bendravimo psichologiniai aspektai;
Darbuotojų reakcijos į kritiką valdymas.
Vadovo darbai po vertinimo pokalbio.
Sudėtingos situacijos vertinimo metu.

IV. Praktinės užduotys: metinio pokalbio vedimas link susitarimų, tikslų ir veiksmų plano.
Praktinės užduoties analizė, aptariant metinio pokalbio vedimo rekomendacijas.

V. SMART (ER) modelio taikymas tikslų apibrėžimui. Praktinė užduotis ir testas: kuo remiantis ir kaip apibrėžti tikslus bei uždavinius? Konkrečios rekomendacijos.

VI. Vadovų komandos veiksmų planas: kaip metinių pokalbių procesą veiksmingai panaudoti savo žmonių motyvavimui ir tikslų pasiekimui?

Kiekvienas mokymų dalyvis gauna išsamią metodinę medžiagą ir dalyvio pažymėjimą.
Apmokėjimas pavedimu į Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atsiskaitomąją sąskaitą Nr.LT197044060000308798, AB SEB bankas, kodas–70440. Įmonės kodas 110067639, PVM m.k. LT100676314.


Tikslinės grupės aprašymas

Seminaras skirtas įmonių vadovams, personalo vadovams - tiems, kuriems tenka atlikti darbuotojų kompetencijų vertinimą.

Mokymų sritysVadovavimas organizacijai, Vadovavimas žmonėms, Verslo psichologija
ProfesijosVadovams
Data2019-11-21
Trukmė8 akad.val.
Šalis, MiestasLietuva, Vilnius
AdresasT. Kosciuškos g. 30, Vilnius
Kontaktaiverslomokymai@cci.lt, tel. (8-5) 233 57 58 arba mob.tel. 8 618 39102
Kaina EUR (be PVM)110.00 EUR
Akcijos kaina99.00 EUR
Akcijos sąlygosSeminaro kaina vienam dalyviui - 110. Užsiregistravus ir apmokėjus iki lapkričio 14 d., seminaro kaina 99 Eur.
Nuorodahttp://www.cci.lt/produktas/metinis-vertinimo-pokalbis-kompetenciju-vertinimo-ir-tikslu-nustatymo-tvarka/
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams