Mokymas įmonėms
PAGRINDINĖS TEMOS: Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas. Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos. Ko nori klientai? Kas yra klientų pasitenkinimas? Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas. Profesionalumas be pasiteisinimų. Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai. Komunikacija skirtingais būdais. Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus. Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys? Komunikacijos ypatumai. Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą? Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo. Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui. Emocinis intelektas klientų aptarnavime. Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose Ypatingo dėmesio reikalaujantys klientai. Kokį įspūdį paliksime klientams?
„Aptarnavimo kokybė - tai to aptarnavimo, kurio, kliento manymu, jis yra vertas, su tuo aptarnavimu, kurį jis gauna, subjektyvaus lyginimo rezultatas“. Čarlzas Fatrelas
Lietuvių, Anglų
UAB „Judruma“ – konsultacinė įmonė, teikianti profesionalias personalo valdymo paslaugas organizacijoms. Su ž...
MOKYMŲ PROGRAMA SKIRTA: darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais.